هشدار تیم آلمانی به آرسنال؛

دورتموند فقط در ازای رقم درخواستی‎اش اوبامیانگ را می‎‏فروشد

دورتموند فقط در ازای رقم درخواستی‎اش اوبامیانگ را می‎‏فروشد

اخبار ورزشی: باشگاه آلمانی دورتموند به آرسنال اخطار داده كه پیشنهادهایی با رقم كمتر از رقم درخواستی آن ها به اوبامیانگ عرضه نكنند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال دورتموند به آرسنال اعلام نموده در صورتی كه تمام مبلغ درخواستی برای انتقال اوبامیانگ را پرداخت نكند به هیچ وجه حاضر به فروش او نخواهد بود. این در شرایطی است كه آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی ها پیش از این اعلام نموده كه دوست دارد جای خالی الكسیس سانچس را با مهاجم گابنی دورتمند آلمان پر كند اما هنوز توافقی با تیم بوندسلیگایی حاصل نشده است.
در همین راستا و پیش از عرضه پیشنهاد رسمی، دورتموند به آرسنال اخطار داده فقط در صورتی با انتقال اوبامیانگ به لیگ جزیره موافقت می‎كند كه تمام مبلغ درخواستی پرداخت شود.
آرسنال البته اعلام نموده چندین بار برای خرید اوبامیانگ اقدام كرده و هر بار با مخالفت رو به رو شده و حالا می خواهد در تابستان برای خرید این بازیكن اقدام نماید.
وب سایت گل مدعی شده آرسنال تاكنون پیشنهادهایی به مبلغ ۵۰ و ۵۸ میلیون یورو برای این بازیكن داشته و دورتموند حاضر نیست در ازای كمتر از ۷۰ میلیون یورو او را بفروشد.

1396/11/08
13:10:55
5.0 / 5
5292
تگهای خبر: بازیكن , باشگاه , لیگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی