سه امتیازها به خطر افتاد؛

كار ساخت استقلال بعد از دیدار با سپیدرود، در انتظار سه بازی سخت

كار ساخت استقلال بعد از دیدار با سپیدرود، در انتظار سه بازی سخت

اخبار ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران كه در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان سپیدرود است، باید پس از این بازی سه دیدار سخت و حساس خارج از ورزشگاه آزادی را تجربه كند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، بازی این هفته آبی پوشان تهران و سپیدرود را باید یك زنگ تفریح پیش از سه بازی سخت، سنگین، فشرده و خارج از تهران برای استقلال دانست. شاگردان شفر این شانس را دارند كه در بازی با سپیدرود خویش را برای این سه بازی حساس آماده كنند.
آبی پوشان بعد از دیدار مقابل سپیدرود سه بازی پیاپی خارج از تهران خواهند داشت كه دو بازی از این سه بازی خارج از ایران است تا به عینه ثابت شود كه روزهای سخت استقلال از طریق رسیده است.
شاگردان شفر پس از دیدار با سپیدرود كه ۱۹ بهمن ماه خواهد بود، دو بار در آسیا به میدان خواهند رفت كه هر دو دیدار خارج از خانه است. آنها ابتدا ۲۴ بهمن با الریان در قطر دیدار می كنند و سپس در تاریخ اول اسفند به دیدار الهلال خواهند رفت. آبی پوشان سپس در روز چهارم اسفندماه در اهواز به مصاف فولاد می روند تا در یك حد فاصل ۱۱ روزه سه دیدار سخت و سنگین خارج از تهران را تجربه كرده باشند.
آنها سپس در روز دهم اسفند ماه در لیگ برتر مقابل پرسپولیس بازی می كنند كه این اولین بازی آنها پس از گذشت ۲۱ روز در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

1396/11/18
12:41:17
5.0 / 5
4553
تگهای خبر: استقلال , فوتبال , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی