ادامه مدال آوری نمایندگان ایران در مسابقات دوومیدانی معلولان فزاع

ادامه مدال آوری نمایندگان ایران در مسابقات دوومیدانی معلولان فزاع

اخبار ورزشی: كاروان ایران در رقابت های دوومیدانی معلولان فزاع تا به امروز صاحب ۶ مدال در بخش نابینایان و ۱۳ مدال در بخش معلولان شده است.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مسابقات دومیدانی بین المللی معلولان فزاع امروز جمعه با برگزاری رقابت های روز سوم در امارات پیگیری دش. در این روز از رقابت ها حامد امیری، ماده پرتاب نیزه كلاس F۵۴، با ركورد ۲۷ متر و ۸۵ سانتی متر صاحب مدال نقره شد.
محمد رضا احمدی در ماده پرتاب وزنه كلاس F۳۳، با ركورد ۸ متر و ۷۹ سانتی متر صاحب نشان برنز شد. هاشم رستگاری دیگر نماینده ایران در ماده دو ۱۰۰ متر كلاس F۳۷، با ركورد ۱۲ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه عنوان چهارم را به دست آورد.
همچنین كامران یزدی در ماده دو ۱۰۰ متر كلاس F۳۸ نهم شد. زهرا برناكی در ماده دو ۱۰۰ متر كلاس F۴۶ و ظفر ذاكر در ماده پرتاب نیزه كلاس F۵۵ عناوین چهارم را كسب كردند. علیرضا محمودی هم در ماده پرتاب نیزه كلاس F۵۴، با ركورد ۱۷ متر و ۵۲ سانتی متر در جایگاه هفتم قرار گرفت.
در رقابت های پارا دو و میدانی نابینایان و كم بینایان هم در دوی ۱۰۰ متر بانوان حكیمه گودرزی توانست به دومین مدال نقره خود دست یابد.
امروز و در آخرین روز از مسابقات سمیه عطایی در نیزه، گودرزی و مهدوی كیا در پرش طول و اولاد و زمانی و شمشیری در پرتاب دیسك به رقابت با رقبا خواهند پرداخت.

به این ترتیب كاروان پارا دو و میدانی نابینایان و كم بینایان تا امروز یك طلا دو نقره و سه برنز كسب كرده و تیم پارا دو و میدانی جانبازان و معلولان هم ۱۳ مدال به دست آورده است.

1396/12/25
17:53:47
5.0 / 5
4671
تگهای خبر: رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی