۲ روایت جالب درباره یك مذاكره شیرین ۳ ساعته فعلا بی حاصل!

۲ روایت جالب درباره یك مذاكره شیرین ۳ ساعته فعلا بی حاصل!

اخبار ورزشی: درست شب بازی استقلال و الریان، مدیران استقلال سه ساعت با وینفرد شفر برای تمدید قرارداد حرف زدند!



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، بیش از سه ساعت گپ و گفت با وینفرد شفر در شب بازی مهم استقلال و الریان، خبری بود كه همه علاقمندان به این تیم را شوكه كرد. سید رضا افتخاری مدیر تیم و پندار توفیقی بعنوان مدیر ورزشی باشگاه در شب یك بازی مهم آسیایی به هتل محل اقامت تیم رفتند و خواستار نشست با سرمربی شدند. خود افتخاری درباره این دیدار می گوید: «هواداران دلگرمی می خواستند و این نشست هم یك بحث مقدماتی بود به جهت اینكه اطمینان خاطری به هواداران مان بدهیم. ما می خواستیم آقای شفر مطمئن باشد كه سر حرف مان هستیم و می خواهیم این روند همكاری را در سال بعد با حضور ایشان تداوم بدهیم.»

و البته درباره اینكه این دیدار شب بازی تیم بوده و ایرادی ندارد هم می گوید: «یك دیدار دوستانه مقدماتی بود در نهایت خوبی و بدون چالش. مشكلی از این بابت نبود»

و البته شفر هم از فضای صمیمی جلسه می گوید. جلسه ای كه تا ساعت 2 صبح تداوم داشته و طرفین بیشتر گپ زده اند. شفر پس از نشست، درباره جلسه به همكارانش گفته است: «خوب بود اما خیلی طولانی شده بود و اواخرش حدودا داشت خوابم می برد!»

البته فعلا برای تمدید قرارداد طرفین مشكل اساسی رقم نهایی مالی را دارند. شفر در سال اول حدودا برای استقلال با یك رقم رویایی آمده است و در حالیكه مربیان ایرانی رقم هایی تا حدود 3 میلیارد می گیرند و رقم قرارداد او حدود رقم قرارداد علی كریمی با سپیدرود رشت بوده است، این مربی این دفعه رقمی چشمگیر درخواست كرده است.

چیزی كه افتخاری درباره اش گفته: «حدود توان ما برای پرداخت به شفر رقم مشخصی است و نمی توانیم بیشتر بپردازیم.» طرف مقابل هم به امكانات و شرایط خوب تاكید دارد و برایش اینكه چقدر می گیرد، در كنار این علاقه هواداران، نظر دارد. او می گوید اگر هواداران بخواهند درنهایت می ماند و. جالب اینكه خود افتخاری هم می گوید: «راستش اگر دیدیم زورمان نمی رسد، دست به دامن هواداران می شویم.»
256 41

1397/01/14
16:14:14
5.0 / 5
4536
تگهای خبر: استقلال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی