در گفتگو با مهر عنوان شد:

پرسپولیس به آنچه لایقش بود رسید، بازی در آسیا با این شرایط دشوار می باشد

پرسپولیس به آنچه لایقش بود رسید، بازی در آسیا با این شرایط دشوار می باشد

اخبار ورزشی: پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاكید بر اینكه این تیم برای موفقیت در آسیا به حمایت نیاز دارد اظهار داشت: كادرفنی باز هم به هدف زد و توانست به آنچه لایقش بود دست پیدا كند.



محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یك بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده مشهد كه قهرمانی سرخپوشان در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را مسجل كرد اظهار داشت: پرسپولیس باز هم به هر آنچه خواست رسید. همین مبحث نشان از نبوغ كادر فنی این تیم دارد. مدتها بود قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قطعی به نظر می رسید.
پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت: بدون شك بازیكنان پرسپولیس به آنچه لایقش بودند رسیدند. بازی های فشرده این تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سبب شده بود تا نتواند مقابل استقلال تهران و سایپا به نتیجه مطلوب برسد. در آن مقطع، طبیعی هم بود تیمی كه می بازد مورد انتقاد قرار می گیرد. اما نباید از ساختار تاكتیكی كه در این تیم بوجود آمده است غافل شد.
وی در مورد اصرار برانكو ایوانكوویچ در استفاده از دو هافبك دفاعی خاطرنشان كرد: شما باید ببینید یك مربی چه هدفی را دنبال می كند. تیمی كه موفق است معمولا دست به تركیب خود نمی زند. آنها فرمول بردن را یاد گرفته اند. بدون شك كادر فنی پرسپولیس بهترین كسانی هستند كه می توانند شرایط بازیكنان را آنالیز كنند.
پنجعلی درباره بالا رفتن سطح انتظار هواداران پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح كرد: بازی های آسیایی به مراتب سخت تر از دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران است. پتانسیل فنی پرسپولیس كم نیست. با این حال در فوتبال روز دنیا، پشتیبانی از تیم و امكانات سخت افزاری یك باشگاه، نقش پررنگی در نزدیك شدن به رویاها دارد. ضمن آنكه نباید فراموش كرد این تیم از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و آنها ناچار هستند با همین موجودی به مصاف حریفان آسیایی خود كه میلیاردها دلار بودجه شان است بروند.

1397/01/19
14:10:51
5.0 / 5
4903
تگهای خبر: بازیكن , پرسپولیس , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی