مجید جلالی:

سیاست پیكان بریز و بپاش نیست، برای جذب بازیكن مجبوریم صبر نماییم

سیاست پیكان بریز و بپاش نیست، برای جذب بازیكن مجبوریم صبر نماییم

اخبار ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پیكان می گوید این تیم امكان رقابت با تیم های متمول را در بازار نقل و انتقالات ندارد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مجید جلالی درباره اینكه سال قبل گفته بود پس از تمام شدن هیاهوی نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیكن می كند، اظهار داشت: ما الان هم نمی توانیم برای جذب بازیكن اقدام نماییم. امكان رقابت با تیم های متمول را نداریم و مجبوریم حوصله نماییم. سال قبل می توانستیم ۶ سهمیه لیگ برتری بگیریم ولی به خاطر كمبود منابع مالی فقط سه بازیكن گرفتیم.
وی درباره پیشنهاد سایر باشگاه ها به بازیكنان پیكان خاطرنشان كرد: اغلب بازیكنان ما قرارداد یكساله دارند. آنها به خاطر عملكرد خوبشان مورد توجه خیلی از باشگاه ها قرار گرفته اند. بودجه پیكان متوسط است. سال قبل هم هر بازیكنی از تیم پیكان خواستند بردند. سیاست پیكان بریز و بپاش نیست و با ثبات و پیشرفت ملایم حركت می كند. تلاش می نماییم اغلب بازیكنان خویش را حفظ نماییم ولی ممكن است یك بازیكن از پیكان جدا شود.
سرمربی تیم پیكان درباره هدف گذاری این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: اگر بخواهیم همین رده ششم جدول را حفظ نماییم باید بودجه ما ۲۰ درصد افزایش داشته باشد. برای رسیدن به اهداف بالاتر باید تیم ترمیم شود و بازیكنان جدیدی بگیریم. این بستگی به سیاست مدیران ارشد دارد كه مقرر است تا آخر هفته مشخص شود.

1397/02/17
12:38:51
5.0 / 5
4497
تگهای خبر: بازیكن , باشگاه , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی