بیرانوند: پس از مهار پنالتی رونالدو فكر كردم خواب هستم!، حرفم مدت ها سوژه طنز شد

بیرانوند: پس از مهار پنالتی رونالدو فكر كردم خواب هستم!، حرفم مدت ها سوژه طنز شد

اخبار ورزشی: دروازه بان تیم ملی اظهار داشت: خوشحالم از اینكه مردم به حرف من كه آن را سوژه طنز خود كرده بودند، رسیدند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، علیرضا بیرانوند پس از بازگشت كاروان تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فكر كنم ایران در جام جهانی آنقدر خوب كار كرد كه حالا همه تیم ها آرزو می كنند در دوره بعدی این رقابت ها با ایران همگروه نباشند. امیدوارم در جام ملت ها قهرمان شویم و دل مردم را شاد نماییم.
وی درباره مهار پنالتی رونالدو عنوان كرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودم و در شرایط خیلی خوب راهی جام جهانی شدم. خوشحالم از اینكه مردم به حرف من در مورد رونالدو كه آن را طنز خود كرده بودند، رسیدند. در مورد رونالدو جمله ای گفتم و این جمله تا مدت ها بین مردم سوژه طنز شد اما الان همه صحبت دیگری در این مورد می كنند و این جای شادمانی دارد.
بیرانوند تصریح كرد: مقابل قهرمان اروپا بازی خیلی خوبی عرضه دادیم و حتی می توانستیم برنده میدان باشیم. در دقایق پایانی فرصت های خوبی داشتیم و الان ناراحتیم كه چرا از گروه مان صعود نكردیم. من هر جا صحبت كردم گفتم كه حس خیلی خوبی دارم و گرفتن پنالتی هم برایم مهم نبود چون كه مهم صعود ایران بود. از دروازه كشورم حراست می كردم و خوشحالم از اینكه توانستم آن ضربه پنالتی را مهار كنم. همین كه الان سرمان بالاست و مردم خوشحالند ارزش زیادی دارد.
بیرانوند در واكنش به اینكه بازیكنان تیم ملی گفته اند بیرانوند پس از مهار پنالتی رونالدو نمی خواست از زمین بلند شود، اظهار داشت: بله یك لحظه فكر كردم در خواب هستم و قتی بلند شدم نمی دانستم كجا هستم!

256 41


1397/04/06
14:39:06
5.0 / 5
4577
تگهای خبر: تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی