باز كه تكذیب شدید آقای تاج!

باز كه تكذیب شدید آقای تاج!

اخبار ورزشی باز كه تكذیب شدید آقای تاج!


به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، از ابتدا می شد پیش بینی نمود آذری جهرمی ادعای مهدی تاج درباره شادی آفرینی بازی ایران و مراكش را تكذیب می كند. اینكه نشاط تولید شده برای این بازی بالاتر از خبر آزادسازی خرمشهر و بازی ایران و استرالیا است. باآنكه خود تاج بلافاصله پس از انتشار خبر، تصحیح كرد و به خبرآنلاین گفت این بازی در رتبه دوم نشاط آفرینی بعد از خبر آزادسازی خرمشهر قرار دارد اما آنچه اساس این خبر را مشكل ساز می كرد ابزار و متر سنجش علمی چنین ادعایی بود.

اینكه وزیر ارتباطات با چه سنجه ای چنین ادعایی كرده است تا مستند باشد! چیزی كه تاج در پاسخش می اظهار داشت: «اینش را دیگر نمی دانم !» و البته همان گونه كه پیش بینی می شد، وزیر جوان هم پس از انتقادهای توئیتری به قول اش، توضیح داد درباره اهمیت بازی برای مردم و افزایش پیام ها درباره این مسابقه حرف زده اما آن را مقایسه با آزادسازی خرمشهر نكرده است!

این نخستین بار نیست كه مهدی تاج برای نشان دادن اهمیت یك مبحث مهم و كانسپت سازی برای اثرگذاری بیشتر كلامش از عباراتی استفاده می نماید كه به ضدكاركرد می انجامد یا تكذیب می گردد. مثلا همین ادعای تنها فدراسیون ۵ ستاره دنیا كه حالا سوژه منتقدانش شده است!

۴۱۴۱

1397/06/17
15:26:08
5.0 / 5
4780
تگهای خبر: فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی