شفر به دنبال دستیار جدید!

شفر به دنبال دستیار جدید!

اخبار ورزشی: وینفرد شفر بعد از آنكه متوجه شد احتمال بازگشت جیری ساناك بسیار كم شده و باید قید او را بزند، سراغ راهكار دیگری رفت و به صرافت جذب یك دستیار جدید افتاده است.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، نتایج ضعیف استقلال تا اینجای كار رقابت های لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا سبب نگرانی هواداران و تكاپوی مدیران باشگاه برای خروج از این وضعیت شده است. البته استقلال هنوز وارد بحران نشده و نتیجه بازی با پرسپولیس بسیار مهم می باشد، ولی با این وجود استقلالی ها به این باور رسیده اند كه تیم شان در بعضی عرصه ها نیازمند تقویت است، اما دست شان چندان باز نیست. برای مثال استقلال نمی تواند تا نیم فصل یار بگیرد، ولی می تواند خودش را روی نیمكت تقویت كند. اتفاقی كه احتمالاً طی روز های آینده رخ می دهد و شاید (تأكید می نماییم شاید) یك مربی جدید به استقلال اضافه شود.
براساس خبر های رسیده، وینفرد شفر بعد از آنكه متوجه شد احتمال بازگشت جیری ساناك بسیار كم شده و باید قید او را بزند، سراغ راهكار دیگری رفت و اخبار دریافتی از آن حكایت می كند كه از چند روز قبل به صرافت جذب یك دستیار جدید افتاده است. دستیاری كه هزینه اش هم زیاد نباشد و با حقوق ماهانه بین ۶ تا ۷ هزار دلار حاضر به كار شود. این طور كه شنیده ایم بعد از توقف تیم مقابل نساجی مازندران، برخی از مدیران باشگاه هم در گفتگو های خودمانی به این نتیجه رسیده اند كه به رغم مشكلات مالی، با درخواست شفر موافقت كرده و خواسته او برای جذب یك دستیار جدید را اجابت كنند، چون تیم شان در این شرایط اساساً از نظر فنی دچار مشكل خواهد شد ازاین رو اگر شفر همچنان تاكید كند دستیار جدید می خواهد، قضیه به صورت جدی تری دنبال می گردد.
استقلال فصل قبل جیری ساناك را كنار شفر می دید، مردی كه بازیكنان این تیم مدعی بودند نقش بسیار مؤثری در اوج گیری آبی پوشان در نیم فصل دوم داشت.

256 41


1397/07/03
14:10:37
5.0 / 5
4492
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی